Panel klienta

W związku ze wzrostem cyfryzacji w zakresie prowadzenia księgowości wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów. W ramach umowy na świadczenie usług księgowych udostępniamy Państwu panel klienta, który umożliwia m.in.:

  • wystawianie faktur i przesłanie ich do KSEF,

  • archiwizowanie dokumentów księgowych w postaci elektronicznej – dokumenty są przekazywane do księgowości w formacie PDF, dzięki czemu Klient wie co przekazał do księgowości i w łatwy sposób może odnaleźć fakturę, którą np. potrzebuje do reklamacji,

  • odbieranie informacji o podatkach i składkach, w tym wglądu do składanych deklaracji,

  • śledzenie nieopłaconych faktur,

  • sprawdzanie informacji o zatrudnionych pracownikach, terminach ich badań lekarskich, szkoleniach BHP, urlopach.

przejdź do panelu klienta

Masz dodatkowe pytanie? Zachęcamy do kontaktu z nami!

Kontakt

Siedziba

OPTI-TAX Sp. z o.o.
ul. H. Ordonówny 14/2
41-209 Sosnowiec
NIP: 6443502376

Kontakt

e-mail: biuro@opti-tax.pl
tel. 729 983 009

Godziny pracy

Pn-Pt: 08:00 - 16:00